Monday, January 19, 2009

ჩვენს შესახებ


ქუთაისის 44-ე საჯარო სკოლა-პანსიონი
პროექტი ,,ჩემი საცხოვრებელი ადგილი” - ,,ვარციხე”
პროექტის ხელ-ლი: ნანა ნოსელიძე
პროექტზე სამუშაოდ ჩამოყალიბდა სამი ჯგუფი, რომლებსაც ყავდათ თავთავისი ხელ-ლი მასწავლებლები.

პირველი გუნდი - ,,ფლორისტები”
ხელ-ლი: მარინა ონიანი (გეგორაფია-ისტორია)
მონაწილეები:
1. კაცაძე თამუნა - მე-9 კლ
2. ნორაკიძე კობა - მე-9 კლ
3. ბასილაძე თამუნა - მე-9 კლ
4. კვერნაძე ნიკა - მე-9 კლ
5. კუხალაშვილი თამთა - მე-9 კლასი

მეორე გუნდი - ,,როდოპოლისი”
ხელ-ლი: ნანა ნოსელიძე (ისტ მენეჯერი)
1. კლდიაშვილი სოფიკო - მე-9 კლ
2. კიკნაველიძე რამაზი - მე-9 კლ
3. ნადირაძე დათო - მე-9 კლ
4. ქებულაძე მარეხი - მე-9 კლ

მესამე გუნდი -,,აფხანიკი”
ხელ-ლი - მარინა ჯიშკარიანი (ინფორმატიკა)
1. ტყეშელაშვილი მარი - მე-8 კლ
2. ხუჯაძე შოთიკო - მე-8 კლ
3. ჩაჩუა ლევანი - მე-8 კლ
4. გოგოლაშვილი მარი - მე-8 კლ
5. ბახუტაშვილი გვანცა - მე-8 კლ

პროექტის მონაწილეები მადლობას ვუხდით ვარციხის საჯარო სკოლას და ვარციხის გამგეობას გაწეული დახმარებისათვის.


No comments:

Post a Comment